۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85102632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرده برداری نامزد انتخابات آمریکا از بی‌صداقتی و دروغگویی دولتمردان این کشور

تهران – ایرنا - رابرت کندی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در توییتی با انتقاد از دروغگویی دائمی دولتمردان واشنگتن، وعده داد که در صورت پیروزی، برای جلب اعتماد مردم آمریکا به دولت، صداقت و شفافیت را دوباره برقرار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، کندی در مطلب خود آورده است: شوروی در سال ۱۹۶۰ آمریکا را متهم کرد که بر فراز این کشور دست به جاسوسی هوایی می زند. دولت وقت این موضوع را انکار و تنها زمانی که گری پاورز خلبان هواپیمای (جاسوسی) یو ۲ (U۲) دستگیر شد، به آن اذعان کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، با اشاره به بهت آمریکایی ها از دروغگویی دولتشان نوشت: امروز این دروغگویی آنچنان روال شده که مردم دیگر شوکه نمی شوند.

کندی، توسل دولت به دروغ محض، نشت "ساختگی" اطلاعات، تبلیغات و تحریف برای جهت دهی به افکار عمومی را در تضاد با دموکراسی حقیقی دانست و نوشت: من دوباره صداقت و شفافیت را برقرار خواهم کرد تا اعتماد مردم آمریکا را به دست آورم.

رابرت اف کندی جونیور اواخر فروردین به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخاب شدن به عنوان نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد.

نظرسنجی روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سوفولک نشان می‌دهد که کندی در مرحله اول کارزار انتخاباتی‌اش، توانسته نظر تعداد زیادی از رای دهندگان به بایدن را به خود جلب کرده و حمایت آنها را بدست آورد.

بر اساس این نظرسنجی، زمانی که کندی نامزدی خود را برای کاخ سفید اعلام کرد، ۱۴ درصد از حامیان بایدن در سال ۲۰۲۰ حمایت خود را از وی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha