۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85102639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدرت مقاومت و نارضایتی صهیونیست ها از عملکرد نتانیاهو

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85102639
قدرت مقاومت و نارضایتی صهیونیست ها از عملکرد نتانیاهو

تهران- ایرنا- نظرسنجی ها نشان می دهد که اغلب صهیونیست ها از ناتوانی کابینه نتانیاهو و ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ دادن به حملات مقاومت فلسطین از نوار غزه ناراضی هستند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که بر اساس یک نظرسنجی اغلب اسراییلی ها (صهیونیست ها) از ناتوانی ارتش این رژیم و کابینه نتانیاهو در پاسخگویی به حملات راکتی غزه ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان می دهد که ۶۲درصد از صهیونیست ها از ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو در پاسخ دادن به حملات مقاومت ضدصهیونیستی از غزه رضایت ندارند.

۲۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از پاسخ رژیم صهیونیستی رضایت دارند درحالی که ۱۸ درصد دیگر گفته اند که نظری در خصوص این موضوع ندارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۵۶ درصد از رای دهندگان به احزاب ائتلاف حاکم اعلام کردند که از پاسخ رژیم صهیونیستی به مقاومت فلسطین راضی هستند و ۳۰درصد دیگر رضایت ندارند.

از داخل همین ائتلاف نیز ۸۲ درصد از رای دهندگان به حزب ایتامار بن گویر و ۷۶درصد از رای دهندگان حزب «شاس» اعلام کردند که از عملکرد کابینه نتانیاهو رضایت ندارند.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز اختلافات زیادی در این خصوص میان وزرای کابینه نتانیاهو به وجود آمده بود.

نتانیاهو که در امور داخلی سرزمین‌های اشغالی دچار مشکل شده است، این بار به علت ناتوانی در رویارویی با نیروهای مقاومت فلسطین مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

در همین راستا، تارنمای خبری ۰۴۰۴ رژیم صهیونیستی که اخیرا مورد حمله شدید سایبری قرار گرفت، با انتقاد از بی بی نوشت: نتانیاهو هیچ گونه طرحی برای مقابله با مقاومت و عملیات بزرگ در غزه ندارد.

این پایگاه خبری نوشت: نتانیاهو به همه میدان‌ها و تمام جبهه‌هایی که اسرائیل با آن روبه روست، اینگونه نگاه می‌کند که می خواهد بصورت محدود پاسخ دهد، بطوری که تنها بخشی از زیرساخت‌های [فلسطینیان] در غزه را هدف قرار می دهد و دامنه این حملات فراتر نمی‌رود.

براساس گزارش این پایگاه خبری، بر اساس دیدگاه امنیتی نتانیاهو که بطور کامل مورد حمایت فرماندهان دستگاه امنیتی اسرائیل است، تل آویو در حال حاضر می خواهد هرگونه رویارویی احتمالی (با فلسطینیان) را به تعویق بیندازد.

یک فعال صهیونیست به نام «لیسین» در این خصوص خطاب به نتانیاهو گفت: «تو بیداری درحالی که جنوب اسرائیل با موشک‌های غزه می سوزد؟»

جنگنده‌ها - بمب افکن های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گذشته در چندین مرحله به مناطق مختلف مسکونی نوار غزه حمله کردند و به دنبال این اقدام، نیروهای مقاومت فلسطین نیز در اقدامی تلافی جویانه شهرک های اطراف نوار غزه را آماج حملات راکتی و موشکی خود قرار دادند.

طبق برآورد منابع صهیونیستی از بامداد روز سه شنبه تاکنون ۱۰۰ موشک از غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha