بنگاه‌های اقتصادی بوشهر با تیم بازاریابی حرفه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو حاضر شوند

بوشهر - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بنگاه‌های اقتصادی این استان که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنند خواست تا برای جذب حداکثری بازارهای خارجی با تیم بازاریابی و مذاکره حرفه‌ای حضور یابند.

ابوالقاسم محمدزاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، بیان کرد: ۱۱ بنگاه اقتصادی و یک هلدینگ تجاری استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو که فردا گشایش می یابد حضور دارند.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی فعال در همه بخش‌های اولویت‌دار و مزیتی استان بوشهر از جمله صنایع پتروشیمی، آبزیان، خرما، سیمان و صنعت در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارند که فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های این استان به بازارهای خارجی به شمار می‌رود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه هیات‌هایی از ۵۵ کشور دنیا در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارند و بر اساس پیش بینی‌ها حدود یکهزار نفر خارجی از این نمایشگاه بازدید می‌کند، تاکید کرد: فعالان اقتصادی بوشهر با اطلاعات کامل و تیم بازاریابی قوی حضور یابند.

محمدزاده اضافه کرد: این بنگاه‌ها اقلام تبلیغاتی لازم را به همراه داشته باشند و برای برگزاری مذاکره‌های تجاری به صورت حرفه‌ای ظاهر شوند.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد به عنوان فرصتی بزرگ برای بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر، اظهار کرد: مذاکرات، بازاریابی و جذب نظر هیات‌های تجاری خارجی در نمایشگاه فردا تاثیر بالایی در رونق تولید و صادرات این استان دارد و باید دید بنگاه‌های بوشهری چه عملکردی در این رویداد دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۱ بخش تخصصی شامل صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور و شیلات، محصولات شیمیایی، سلولوزی و بهداشتی، فرش دست‌بافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، معدن، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha