۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 85103319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی انتخاب شد

بجنورد - ایرنا - پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی امروز شنبه با حضور ۱۵ عضو از نمایندگان این اتاق برگزار شد و «مازیار زند» با اکثریت آرا بعنوان رییس جدید این اتاق انتخاب شد. 

به گزارش ایرنا، در این انتخابات با رای اعضای هیأت نمایندگان؛ سید هاشم سیدی به عنوان نائب رییس اول اتاق بازرگانی، عباس کاظمی به عنوان نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی انتخاب شدند.

همچنین سعید کریمی به عنوان منشی هیأت رئیسه و عبدالله خدابنده به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی انتخاب شدند.

رییس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در خصوص برنامه های اتاق برای رونق بخش خصوصی اظهار کرد: آموزش به فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله تجارت بین الملل و امور گمرک با هدف ارتقای دانش و توانمندی این قشر از اولویت های این اتاق به شمار می رود.

مازیار زند با تاکید بر حرکت اتاق‌ بازرگانی به سمت فعالیت‌های نوین و پویا گفت: نظام آموزشی نیز در این اتاق‌ باید متناسب با نیازهای فعالان اقتصادی و کسب و کار استان باشد در غیر این صورت، کارآمدی لازم را نخواهند داشت.

وی بیان کرد: آموزش، یکی از ارکان مهم در توانمندسازی و از نیازهای اصلی مخاطبان ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی است و بر همین اساس، ارتقای کمی و کیفی آموزش‌ها در اتاق‌های استان‌ها نیز حائز اهمیت است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی چابک سازی و کاهش فرآیندهای اداری زیربنا را نخستین گام برای تشکیل بخش خصوصی فعال دانست و گفت: سیاست جدید اتاق در گام نخست قوانین و آئین نامه‌هایی که در نظام ادارای مانند یک مانع بزرگ عمل می کنند را باید حذف کند.

مازیار زند متولد ۱۳۴۹ بیش از این به مدت سه سال مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha