۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبر: 85103369
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیروانی: استقلال هم چند فصل قبل، رفت و برگشت میزبان پیکان بود

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری دیدار این تیم و پیکان در ورزشگاه آزادی، گفت: استقلال هم چند فصل قبل مقابل پیکان در هر دو دیدار رفت و برگشت میزبان بود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، افشین پیروانی پیش از آغاز دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: به ما هجمه‌های زیادی وارد شده و از این بابت گلایه دارم. بعد از قرعه‌کشی جام حذفی گفتم دوست داریم هواداران‌مان کنارمان باشند، ولی نگفتم که در آزادی بازی کنیم. این حاشیه‌ها در حالی اتفاق افتاده که چند سال پیش استقلال رفت و برگشت با پیکان در آزادی بازی و سپاهان هم بازی‌اش با نفت مسجدسلیمان را در اهواز برگزار کرد.

وی افزود: تصمیم نگرفتیم که بازی کجا برگزار شود. ببینید ما نمی‌توانیم در آب برویم و خیس نشویم. باید از حق باشگاه و هواداران‌مان دفاع کنیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پرسپولیس قهرمان شود. آدرس‌های غلط دادن، فرار روبه جلوست. اینکه پنالتی و آفساید ما را نگرفتند درست نیست، ما هم متضرر شده‌ایم. هواداران بدانند که ما نگفتیم بیاییم آزادی فقط می‌خواستیم در حضور هواداران بازی کنیم.

پس از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، حواشی زیادی درباره این تصمیم ایجاد شد و به طور مشخص باشگاه استقلال نسبت به میزبانی پیکان از پرسپولیس در آزادی ابراز نارضاتی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha