خیران به سازمان نوسازی مدارس قدرت شکست ناپذیر می دهند

خمین - ایرنا - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیران به سازمان نوسازی مدارس قدرت شکست ناپذیر می دهند و دانش آموزان در مدارس خیرساز مشق زندگی را می آموزند.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا خانمحمدی» عصر شنبه در آیین بهره برداری از سال ورزشی شهید مدافع حرم « علی اکبر عربی» در اردوگاه فرهنگی و تربیتی خمین افزود:
تلاش بر این است که در راهبردهای این سازمان، مدرسه‌سازی با مشارکت مردم و خیران انجام شود و جهاد مدرسه سازی مانند جهاد سازندگی احیا شود.
وی ادامه داد: حمایت از مشارکت‌های مردمی و همراهی با خیران مدرسه ساز و تکریم این نیک اندیشان موجب تقویت فرهنگ مدرسه‌سازی و کار خیر در سطح جامعه می شود.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربیان کرد: خیران نوع دوست راه خود را پیدا و مسیررا انتخاب کردند.
خانمحمدی با اشاره به همجمه ها علیه مولدسازی، گفت: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش برای دانش آموزان منفعت دارد.
وی افزود: از مولد سازی می توان برای تکریم خیران مدرسه ساز که از مال خود گذشتند استفاده کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: سالن ورزشی شهید علی اکبر عربی در یک هزار و ۴۱ مترمربع احداث شده است.
«جواد لنجابی» ادامه داد: این سالن پس از ۱۱ سال و با اعتبار به روز ۱۵میلیارد تومان تکمیل و بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: پژوهشسرای دانش آموزی خمین در حال تکمیل و کانون پرورش فکری کودکا و نوجوانان این شهرستان آماده تحویل است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت:عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه صالحی در زیربنای ۲ هزار مترمربع در خمین آغاز شد و اعتبار موردنیاز این مدرسه از کمک خیر نیک اندیش و اعتبارات دولتی تامین می شود.
فرماندار خمین نیز در این آیین اظهار داشت: سرمایه گذاری در زمینه تربیت انسان، توفیق ویژه است.
«حمید کمانکش» بیان کرد: افزایش طرهای مربوط به نوجوانان و جوانان آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha