احداث اولین پایگاه امداد و نجات خیرساز استان کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - احداث اولین پایگاه امداد و نجات خیرساز استان کرمانشاه در حدفاصل محور استان کرمانشاه و لرستان و با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان هرسین آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، آیین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات خیرساز یادمان زنده یاد عزیز شکری در شهرستان هرسین استان کرمانشاه عصر روز شنبه و با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی همزمان با آغاز هفته هلال احمر برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این آیین گفت: این پایگاه امداد و نجات نخستین پایگاه امداد و نجات است که از صفر تا صد آن را خیرین برعهده گرفته اند.

احداث اولین پایگاه امداد و نجات خیرساز استان کرمانشاه آغاز شد

محمدباقر محمدی افزود: این پایگاه در زمینی به وسعت هزار مترمربع و با زیربنای ۲۲۵ متر مربع و با هزینه ۱۲ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: محور کرمانشاه به هرسین یعنی از پلیس راه بیستون تا هرسین و پس از آن تا نورآباد لرستان فاقد پایگاه امداد و نجات است و وجود یک پایگاه امداد و نجات در این منطقه برای کمک رسانی به مصدومان حوادث جاده ای با توجه به حجم ترافیک خودرویی این محور بسیار ضروری است.

به گزارش ایرنا، مرکز استان کرمانشاه با خرم آباد مرکز استان لرستان دارای ۱۹۳ کیلومتر فاصله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha