۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85103444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوری: یک هفته به پیکان انگ تبانی زدند/ با شرافت بازی کردیم

تهران- ایرنا- معاون باشگاه پیکان گفت: یک هفته به ما انگ زدند که با پرسپولیس تبانی می‌کنیم اما همه دیدند که با شرافت بازی کردیم.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، ابراهیم شکوری پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: در طول یک هفته انگ تبانی و از این حرف‌های بیهوده علیه ما زدند. همه دیدند با شرافت بازی کردیم. درباره اینکه بازی در آزادی برگزار شد باید بگویم ما ابتدا ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کرده بودیم، سپس ورزشگاه پاس قوامین را انتخاب کردیم و دیگر ورزشگاهی در تهران وجود ندارد. چه کاری باید می‌کردیم؟ افرادی که درمورد این مسائل صحبت می‌کنند هیچ درکی از ورزش و فوتبال ندارند.

وی افزود: تیم مدیریتی، بازیکنان و کادر فنی نشان دادند، پیکان باشگاهی است که تا لحظه آخر با شرافت بازی می‌کند. در دور رفت مقابل استقلال و پرسپولیس امتیاز گرفتیم و سپاهان را هم شکست دادیم. تیم ما جوان است و بودجه کل تیم ما اندازه یک بازیکن استقلال و پرسپولیس است.

معاون باشگاه پیکان درباره اینکه آنها قبول نکردند اجاره ورزشگاه را پرداخت کنند، اضافه کرد: بحث پرداخت و این چیزها نیست. با توجه به مسائلی که در ورزشگاه وجود دارد این موضوعات حاشیه‌ای است. نمی‌دانم از کجا می‌گویند که پرداخت نمی‌شود. از مسئولان ورزشگاه سوال کنید بهتر است چون در حطیه اختیارات ما نیست. می‌توانیم بگوییم که تیم‌مان مقابل این تماشاگران بازی خوبی به نمایش گذاشت و آنهایی که فوتبال را می‌فهمند باید ما را تحسین کنند. همه دیدند تیمی که بودجه‌اش اندازه یک بازیکن نیست، بیشتر از یک هفته مورد هجمه قرار گرفت. پولی که می‌خواستیم آخر فصل پرداخت کنیم برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود پرداخت کردیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

شکوری گفت: تیم جوان و کم هزینه‌ای هستیم و بودجه بازیکن خارجی ما در مقایسه با سایر بازیکنان خارجی خیلی متفاوت است. امروز باشگاه پیکان سربلند بود، چون تا لحظه آخر جنگید. موقعیت گل ۱۰۰درصد داشتیم و اگر توپ گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. فوتبالی‌ها این موضوعات را می‌فهمند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha