۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹
کد خبر: 85103459
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبیری: استقلال یکسال حق همه باشگاه‌ها را خورد/ فقط ادعا دارند

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کسب برتری مقابل پیکان بسیار مهم بود، گفت: استقلال یکسال برای تبلیغات محیطی حق همه را باشگاه‌ها را خورد.

به گزارش ایرنا،‌ حسین خبیری در پایان بازی پرسپولیس با پیکان تاکید کرد: هر جا می‌گفتند، بازی می‌کردیم. حرف ما این بود باید هواداران خود را داشته باشیم و این مطالبه به حق باشگاه بود. برخی‌ها از رابطه‌هایی که دارند استفاده کرده و به دنبال منافع خود هستند، از سویی دیگر این بازی بین دو تیم تهرانی بوده و نمی‌دانم چرا بقیه خودشان را در این بازی دخالت می‌دهند.

وی ادامه داد: مگر ادعای عدالت ندارند پس چرا در هر فرصتی دخالت کرده و به دنبال منافع خود هستند. قرار نیست اگر تیمی از کورس قهرمانی عقب می‌ماند برای رسیدن به اهداف خود سایرین را مورد هدف قرار بدهند. اگر عدالت این است که شما با هوادار بازی کنید و ما نه، این که عدالت نیست. هر جا بگویند بازی می‌کنیم اما اینکه می‌خواهند پرسپولیس را بدون حضور هواداران به زمین بفرستند درست نیست.

او در مورد صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم خاطر نشان کرد: کریمی و باشگاه تا امروز از صداقت سازمان لیگ سوء استفاده کرده و باشگاه استقلال به دلیل همین تبلیغات محیطی یک سال است حق همه تیم‌های لیگ برتری را خورده است. این حرف من نیست با همه مدیران عامل باشگاه صحبت کنید. نه حق سازمان لیگ را می‌دهند و نه حق سایر تیم‌ها را.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط هیئت فوتبال استان تهران و حضورش در انتخابات مربوطه گفت: هیئت فوتبال تهران مهم‌ترین هیئت فوتبال کشور است و باید مدیری کار را در دست بگیرد که هم سابقه خوب مدیریتی داشته و هم از تجربه بالایی برخوردار باشد. ما یک میلیون فوتبالیست در تهران داریم و نزدیک ۲۰ نفر کاندید شده‌اند اما امیدواریم به عنوان اعضای مجمع انتخاب درستی داشته باشیم و فوتبال تهران در مسیر درست قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha