ترابی: گذشته را فراموش می‌کنند و به پرسپولیس گیر می‌دهند/ با حمایت هواداران قهرمان می‌شویم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی و انتقادهایی که پیش از بازی با پیکان نسبت به تغییر محل برگزاری مسابقه می‌شد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت:خوشحالیم که از این بازی سخت برنده از زمین بازی بیرون آمدیم، پیکان فوق‌العاده بازی کرد و خوشحالم که پیروز شدیم و شرمنده هواداران نشدیم.

ترابی درباره حواشی پیش از مسابقه بر سر تغییر محل برگزاری بازی، اظهار داشت:رسانه نقش مهمی در این موضوع دارد و باید به سال‌های گذشته که تیم‌های دیگر رفت و برگشت در استادیوم آزادی بازی کردند، اشاره کنند، قصد بی‌احترامی ندارم. در یک فصل نفت مسجد سلیمان در اهواز با سپاهان بازی کرد اما این اتفاقات را فراموش می‌کنند و همیشه با پرسپولیس گیر می‌دهند اما ما کارمان را می‌کنیم که با حمایت هواداران قهرمان شویم.

وی درباره تلاش پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی، تصریح کرد: فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با گل‌گهر است که امیدواریم سربلند از این بازی بیرون بیاییم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

هافبک پرسپولیس درباره اعتراض پیکانی‌ها به صحنه پنالتی خاطرنشان کرد:صحنه پنالتی را ندیدم اما قبل از آن روی سعید صادقی خطا شد و صدرصد پنالتی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha