امیری: قهرمانی؟ بازی به بازی جلو می‌رویم/ کری‌خوانی‌ها روح فوتبال را زنده کرده است

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به بازگشت این تیم به صدر و قهرمانی در لیگ برتر با توجه به ۲ دیدار باقی مانده گفت: هنوز خیلی زود است و ما بازی به بازی جلو می‌رویم.

به گزارش ایرنا، وحید امیری هافبک پرسپولیس شنبه شب پس از پیروزی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و از اول بازی شرایط خوبی داشتیم اما اینطور دیدارها هر چقدر به دقایق پایانی نزدیک می‌شویم، استرس بیشتر می‌شود اما خوشحالیم با حمایت هواداران توانستیم یک سه امتیاز مهم را بگیریم.

امیری درباره دو بازی باقی مانده و قهرمانی، اظهار داشت: هنوز خیلی زود است و باید تمام شود. هنوز هیچی مشخص نیست، بازی به بازی فکر می‌کنیم، بازی بعدی ما با گل‌گهر است که سعی می‌کنیم با یک بازی خوب و سه امتیاز برای ما همراه باشد.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیم پیکان، خاطرنشان کرد: واقعا به تیم خوب پیکان تبریک می‌گویم با جوانانی که ۱۹، ۲۰ سال بیشتر نداشتند، ما را اذیت کردند، می‌توانستیم در نیمه اول و خیلی زودتر به گل برسیم، شرایط بهتری داشتیم اما مهم کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و می‌دانیم بازی‌های بعدی به مراتب سخت‌تر است.

هافبک پرسپولیس درباره حواشی قبل از بازی درباره تغییر محل برگزاری دیدار،تصریح کرد: درباره حواشی صحبت نمی‌کنم و ما هر وقت وارد زمین می‌شویم به دور از هر گونه فکر حاشیه‌ای و فشارهایی که هست، سعی می‌کنیم وظیفه خودمان که بازی و کسب سه امتیاز است را انجام بدهیم. زیبایی فوتبال به کری‌خوانی است و اگر این اتفاقات نبود، فوتبال یک روح مرده داشت ولی این اتفاقات افتاده و روح به فوتبال برگشته و همه در حال کری‌خوانی هستند و فشار می‌آوردند. امیدوارم تیمی که لایق و شایسته قهرمانی است، قهرمان شود.

امیری درباره تشویق هواداران این تیم در بازی امشب گفت: تشویق هواداران به درکشان بر می‌گردد که ما را درک می‌کنند و می‌دانند که باید از دقیقه یک تا نود پشت تیم باشند، به خصوص در چنین دیدارهایی که فشار روی تیم زیاد است و باید ما را تشویق کنند که بتوانیم به سه امتیاز برسیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اوضاع مالی باشگاه خوب شده است، تاکید کرد:هنوز خوب نیست، دو بازی دیگر مانده و دریافتی ما ۶۰ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha