۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85103716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج واحد خانه باغ غیرمجاز در بانه تخریب شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85103716
پنج واحد خانه باغ غیرمجاز در بانه تخریب شد

سنندج-ایرنا- رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: پنج واحد خانه باغ به همراه محوطه سازی آن، در اجرای دستور قضایی و حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان تخریب شد.

کریم شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد خانه باغ در مسیر روستاهای شوی، سبدلو و درگاه شیخان این شهرستان تخریب و قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: در ادامه روند اجرای مصوبات قرارگاه جهادی حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی و ملی شهرستان بانه مبنی بر قلع و قمع خانه باغ و ویلاهای احداث شده بدون مجوز در مسیر این روستاها، تخریب این خانه باغ ها با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی انجام شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه افزود: از همه شهروندان و مالکان اراضی کشاورزی و باغی درخواست می شود از هر گونه خرید و فروش زمین کشاورزی و تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز بدون اخذ مجوز جهاد کشاورزی بانه خودداری کنند تا متحمل ضرر و زیان و تعقیب کیفری نشوند.

شریفی یادآور شد: یکی از عوامل تاثیرگذار در تامین امنیت غذایی حفظ منابع تولید به ویژه اراضی کشاورزی است و این مهم تنها رسالت جهاد کشاورزی نیست و همه موظف به پاسداری از آن هستند.

شهرستان بانه در ۲۴۲ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha