۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85103788
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خدمت به مردم بهترین کار برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: بهترین کار برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن خدمت به مردم است و مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به بندگان خدا بهترین عمل است، گروه‌های جهادی فقط برای رضای خدا به ملت کمک می‌کنند.
وی افزود: امروز دشمنان ناجوانمردانه به سمت انقلاب اسلامی هجوم می‌آوردند و ضعف‌ها و کاستی‌ها را بزرگ جلوه می‌دهند و قصد دارند نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: اگر همه با دغدغه و احساس مسوولیت کار کنند مردم را دلگرم و دشمنان را ناامید خواهند کرد، مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان دادند که پایبند به نظام هستند و باید به این مردم خدمت کرد.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مقدس است که با گروه‌های جهادی به محرومیت زدایی کمک می‌کند.
وی تاکید کرد: از تلاش‌های دولت تشکر می‌کنیم، ولی دولت باید در مورد برخی مدیران ضعیف تجدید نظر کند و مدیران توانمند را جایگزین نماید.
حجت الاسلام حسینی افزود: گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند به مردم کمک کنند و این مورد رضایت پروردگار است.

فعالیت ۲۳۵ گروه جهادی در بروجرد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۲۳۵ گروه جهادی در قالب سه هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان در جهت محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان فعالیت دارند.

سرهنگ غلامرضا شجاعی افزود: سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی در بروجرد فعالیت داشتند که هشت پروژه آبرسانی روستایی، ۱۳ پروژه آب کشاورزی، احداث، تکمیل و مرمت ۳۷ منزل مسکونی انجام شد.
وی اظهار کرد: به همت گروه‌های جهادی در مجموع سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه توزیع شده و در فروردین امسال نیز سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهارمیلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: پارسال در راستای کمک به نیازمندان بیش از ۲۹ هزار بسته معیشتی توزیع و همچنین ۶۵ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.
سرهنگ شجاعی اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در بسیج سازندگی، ایجاد هفت صندوق قرض‌الحسنه، رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی، ایجاد اشتغال هزار و ۳۰۰ نفر با اهدای تسهیلات اشتغال و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای ۲ هزار ۱۸۲ نفر بوده است.
وی ادامه داد: احداث بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال آب‌ بر کشاورزی در روستاهای بروجرد با مشارکت اهالی و علاوه بر این موارد نیز اقداماتی از جمله ویزیت رایگان، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: امروز به مناسبت روز بسیج سازندگی ۳۶ گروه جهادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه ها در بخش های فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رزمایش جهاد گران فاطمی امروز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با حضور اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha