۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85103929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی هفته اخیر در غرب خراسان رضوی ۹ کشته داشت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85103929
سوانح رانندگی هفته اخیر در غرب خراسان رضوی ۹ کشته داشت

سبزوار- ایرنا- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حوادث ناشی از واژگونی و برخورد خودروها در جاده‌های غرب خراسان رضوی در هفته اخیر ۲۰ مصدوم و ۹ کشته برجای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، دکتر عباس کافی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بازه زمانی هشتم تا ۱۶ اردیبهشت ۹ حادثه جاده ای در محورهای غرب خراسان رضوی رخ داده است که منجر به جان باختن ۹ هموطن و مصودمیت ۲۰ نفر دیگر شده است.

وی با اشاره به اینکه جاده پرتردد سبزوار - داورزن - شاهرود بیشترین حجم حوادث را به خود اختصاص داده است، افزود: خواب آلودگی و خستگی، سرعت بالا و سبقت های غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث ترافیکی در این محور است که باعث وارد آمدن خسارت مالی و جانی به مسافران می شود.

دکتر کافی افزود: همچنین با توجه به همزمانی این ایام با فصل شخم و آماده کردن کشتزارها، مصدومیت های شدید ناشی از برخورد با ادوات کشاورزی از حوادث اخیر اورژانس بوده است که در مناطق صعب العبور با اعزام بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی به این مصدومان خدمات رسانی شده است.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha