ابتلای ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان به آبله مرغان + فیلم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان ایران دلیل عملکردش را در پیکارهای قهرمانی آسیا ابتلا به آبله مرغان عنوان کرد و گفت: قبل از مسابقات حالم خوب نبود.

به گزارش ایرنا، ریحانه کریمی نخستین وزنه‌برداری ایرانی بود که بامداد امروز (یکشنبه) در شهر جینجو کره‌جنوبی به روی تخته رفت. این بانوی وزنه‌بردار ایران با ثبت رکورد مجموع ۱۷۵ کیلوگرم در گروه B دسته ۵۹ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

ریحانه کریمی با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرم در دوضرب به میزان پنج کیلوگرم رکورد دوضرب بزرگسالان ایران و ۶ کیلوگرم رکورد جوانان ایران را افزایش داد و در مجموع نیز ۷ کیلوگرم رکورد قبلی جوانان ایران را ارتقا بخشید.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: این نخستین تجربه بین‌المللی من بود و توانستم ۷۵ کیلوگرم در یک ضرب و ۸۳ کیلوگرم در دوضرب را ثبت کنم، اما رکوردم در تمرینات ۸۳ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۱۰۵ کیلوگرم در دوضرب بود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان درباره دلیل عملکردش توضیح داد: آبله مرغان گرفتم و حالم قبل از مسابقات خوب نبود. اما توانستم در دوضرب جبران کنم و رکورد جوانان و بزرگسالان را ارتقا دهم. امیدوارم در مسابقات بعدی وزنه‌های بهتری بزنم.

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با مسابقات دسته ۵۹ کیلوگرم زنان به صورت رسمی از امروز (یکشنبه) برای نمایندگان ایران آغاز شد. در این دوره از مسابقات ۱۰ وزنه‌بردار مرد و پنج وزنه‌بردار زن به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند. این رقابت‌ها یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره کهن به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha