۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85104155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85104155
کشف ۴۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - ۴۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های فردوس، طبس و نهبندان کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی تکمیلی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف ۹ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در طبس

جانشین انتظامی شهرستان طبس هم گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان طبس قرار گرفت.

سرهنگ جواد عباسی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "نایبند" هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده در حرکت مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی دربازرسی از تریلی مقدار ۹ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران پاسگاه عملیاتی "سهل‌آباد" شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان و سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ رمضان مرادی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی گفت: ماموران در این خصوص چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha