۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85104177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ میدان میوه و تره‌بار تا پایان سال در بوشهر احداث شود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85104177
۲ میدان میوه و تره‌بار تا پایان سال در بوشهر احداث شود

بوشهر - ایرنا – استاندار بوشهر گفت: نیاز است تا پایان سال جاری، ۲ میدان میوه و تره‌بار جدید با الگوبرداری از میادین تهران در مرکز بوشهر راه‌اندازی شود تا میوه و سبزیجات و صیفی‌جات، گوشت و مرغ و سایر مایحتاج مردم را با قیمت مصوب عرضه کنند.

به گزارش ایرنا، احمدمحمدی‌زاده روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم‌بازار استان بوشهر اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی این استان با همکاری اتحادیه میوه و تره‌بار، نسبت به قیمت‌گذاری منصفانه در میادین میوه و تره‌بار اقدام کند تا امکان سو استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

وی با اشاره به اهمیت فعال‌سازی بازارچه‌های محلی، افزود: شهرداری و شورای شهر بوشهر بازارچه‌های محلی موجود در مرکز استان را تا یک‌ ماه آینده بازسازی و فعال کنند تا جمعیت بیشتری از مردم بتوانند با قیمت مصوب خرید کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: فعال‌سازی بازارچه‌های محلی باید با نظارت‌های میدانی دقیق و روزانه و کنترل قیمت‌ها باشد و ساز و کار نظارتی آن با دقت و حساسیت فراهم شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: اکنون شهرداری تهران بر نحوه توزیع و قیمت محصولات میادین این شهر نظارت و با هر گونه کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد می‌کند که انتظار است این رویه در بوشهر نیز محقق شود.

وی مصوب کرد: جمعه‌بازار بوشهر باید با نظارت مستقیم شهرداری فعال شود؛ نماینده شهرداری، تمام‌وقت در محل عرضه محصولات حاضر باشد و با هر غرفه‌ای که از قیمت مصوب تجاوز کرد، برخورد قانونی کند تا مردم خرید بی‌دغدغه‌ای داشته باشند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نظارت دقیق و مستمر بر بازار بازار به ویژه در میادین میوه و تره‌بار و روزبازارها تاثیر خوبی در کاهش قیمت‌ها و بهبود معیشت مردم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha