۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85104178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها در قامت افسران جنگ‌نرم نقش آگاهانه خود را ایفا کنند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به جنگ‌ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: در این بین رسانه ای حق طلب و مطالبه گر محسوب می شود که پای آرمان های والای انقلاب اسلامی بماند و نقش خود را به عنوان افسران جنگ نرم آگاهانه به خوبی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی ولی پوری" روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات اندیشه ورز رسانه ای استان البرز افزود: حفظ وحدت، انسجام و همدلی در میان اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسوولان بسیار مهم و حایز اهمیت است که باید بیش از پیش مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اختلاف سلیقه و گرایش های مختلف سیاسی به عنوان عاملی مهم در رشد و پویایی هر مجموعه ای است که در صورت احترام متقابل به همه سلایق می تواند به نتایج مطلوبی دست یابد.

ولی پوری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور به رغم وجود مسایل و مشکلات اقتصادی نباید از جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران غافل شد، از فعالان حوزه ارتباطات و رسانه استان خواست با ورود جدی به این عرصه یاریگر مسوولان در ارایه خدمات مطلوب و مناسب به مردم باشند.

رسانه ها در قامت افسران جنگ‌نرم نقش آگاهانه خود را ایفا کنند

وی گفت: سکوت جریانات سیاسی و برخی اصحاب رسانه در تنگناهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قابل توجیه نیست و در کنار مطالبه گری اصحاب رسانه از مسوولان، مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید به وظایف خود عمل کرده و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تحت عنوان «دولت مردمی، ایران قوی» فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون نیز به رسالت خود در این زمینه عمل کرده است در این راستا شایسته نیست مدیرانی که در این دولت خدمت می کنند نسبت به عملکرد خود به اصحاب رسانه پاسخگو نباشند.

وی از اهالی رسانه استان خواست در صورت عدم پاسخگویی مدیران نسبت به رویدادهای مهم و جاری استان، مدیران غیرپاسخگو را معرفی نمایند.

آسیب شناسی حوزه رسانه ای استان البرز از سوی متولیان امر و پاسخگویی به برخی شبهات، فراهم کردن فضای مناسب جهت ظهور و بروز نشاط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و امیدآفرینی در سطح استان، ورود جدی به عرصه پرکار جهاد تبیین در حوزه های مختلف از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

تشکیل هیات اندیشه ورز برای تمامی اقشار استان البرز به عنوان یکی از تکالیف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دستور کار قرار گرفته است که در حوزه رسانه نیز این مهم مدنظر قرار گرفته و بزودی پس از تایید اساسنامه آن با حضور پرشور اصحاب رسانه استان تشکیل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha