۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85104217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: مجوز جدید نانوایی در مناطق کمتر برخوردار صادر می‌شود

شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مجوزهای راه‌اندازی نانوایی جدید در مناطقی که با کمبود نانوایی روبرو هستند، صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی روز یکشنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان ری اعلام کرد: یکی از مسائل مطرح در شهرستان نبود تناسب در تراکم نانوایی ها است که توزیع مناسب نان را میان شهروندان دچار مشکل می کند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر تعدد نانوایی ها در یک منطقه زمینه تقاضای کمتر و در نهایت سودجویی برخی نانوایی ها با عرضه خارج از شبکه آرد را فراهم می سازد در حالی که در منطقه دیگر از شهرستان، نان به میزان کافی پخت و عرضه نمی شود.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: در نشست امروز شورای آرد و نان بنا شد با استفاده از سامانه های الکترونیکی و نقطه یابی اتحادیه نانوایان شهرستان، پراکندگی نانوایی ها مورد بررسی قرار گیرد تا به دنبال آن مجوزهای جدید در مناطقی صادر شود که از کمبود عرضه نان و وجود نانوایی رنج می برد.

این مسئول ادامه داد: با این اقدام از عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری و از سوی دیگر با شناسایی نانوایان متخلف، سهمیه آرد آنها کاهش یافته و به نانواهایی با خدمات صحیح عرضه می شود.

وی افزود: هفته آیند نشستی با رئیس اتحادیه نانوایان برای هماهنگی های لازم در این زمینه برگزار و از سوی دیگر برای فعالیت نانواهایی سیار در مناطق کمتر برخوردار و صنعتی تصمیم گیری می شود.

زمانی تاکید کرد: فعالیت نانوایی های سیار در مناطق صنعتی و کمتر برخوردار با استفاده از آردهای قاچاق کشف شده، می تواند تا حدودی زمینه عرضه متوازن نان در مناطق مختلف شهرستان را فراهم کند.

شهرستان ری با پنج بخش و یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت شهرری در جنوب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha