۷۵۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در دست ساخت است

سمنان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به یکهزار و ۸۰۸ مددجوی متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۷۵۰ خانه برای خانوارهای زیر پوشش این نهاد در استان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین ذوالفقاری روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سمنان افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان مستاجر هستند.

وی بیان کرد: از تعداد مستاجران استان سمنان یکهزار و ۸۰۸ نفر متقاضی مسکن مهر و دارای شرایط ثبت‌نام نهضت مسکن ملی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: ۴۱۳ نفر از مددجویان کم‌برخوردار این نهاد در استان هزینه اولیه ساخت در طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.

وی با تاکید بر مشارکت خیران در کمک به نیازمندان اظهار امیدواری کرد: افراد نیک اندیش با مشارکت در پویش‌های «یک خشت در بهشت» و «خشت‌های بهشتی» در کمک به نیازمندان نقش‌آفرینی کنند.

۷۵۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در دست ساخت است

ذوالفقاری گفت: ۱۰۰ درصد اعتبار درنظر گرفته شده مربوط به یک طرح عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان مصوبه سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافت و طرح‌های حمایتی مصوبه سفر نیز بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی نزدیک به ۹ دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha