۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85104359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلینیک پزشکی ورزشی البرز نماد بارز کاری جهادی است

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85104359
 کلینیک پزشکی ورزشی البرز نماد بارز کاری جهادی است

کرج - ایرنا - رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با بیان اینکه تحقق پروژه کلینیک پزشکی ورزشی البرز به معنای واقعی کلمه با کار جهادی به ثمر نشسته است، گفت: این کلینیک با تمام امکانات خود در خدمت جامعه بزرگ ورزش استان البرز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «غلامرضا نوروزی» روز یکشنبه در آیین بهره برداری از نخستین کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز که در مجموعه ورزشی شریعتی کرج راه اندازی شد، افزود: بر اساس سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تمرکز زدایی و فعال کردن استان های کشور و در جهت توانمندسازی به جهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی مناسب به ورزشکاران، این مرکز بازسازی و احیا شد.

 کلینیک پزشکی ورزشی البرز نماد بارز کاری جهادی است

برنامه ریزی برای راه اندازی دومین کلینیک پزشکی ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این آیین از تلاش این اداره کل برای راه اندازی دومین کلینیک پزشکی ورزشی استان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج خبر داد.

بهزاد فروغی گفت: افتتاح نخستین کلینیک که در کمترین زمان ممکن انجام گرفت، اتفاق پر خیر و برکتی برای ورزش استان خواهد بود.

وی افزود: در نظر داریم علاوه بر ورزشکاران، در این مرکز به آن دسته از مردم عادی نیز که از بضاعت کمی برای درمان برخوردار هستند، بصورت رایگان خدمت رسانی کنیم.

فروغی با اشاره به لزوم خدمت بیشتر به مردم شریف و شهید پرور استان البرز عنوان کرد: خانواده شهدا منتظر هستند و می بینند که پس از ایثارگری و تقدیم فرزندانشان به اسلام و انقلاب، ما مسئولین چگونه در راه خدمت به مردم و کشور قدم بر می داریم.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد یک مرکز دیگر به موازات این کلینیک در مجموعه انقلاب اسلامی کرج راه اندازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از تمام مسئولان استان گفت: خوشبختانه استاندار البرز به قدری که پای کار ورزش هستند که هیچ منعی در این حوزه برای ما نگذاشته و همواره ما را یاری داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha