۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85104422
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس رئال: دیگر نمی‌خواهم حرفی از قطع همکاری با آنچلوتی بشنوم

تهران- ایرنا- رئیس باشگاه رئال مادرید با تاکید بر تمایلش برای حفظ سرمربی ایتالیایی روی نیمکت کهکشانی‌ها، شایعات قطع همکاری با او را قویا رد کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به همراه این تیم موفق شد تا با پیروزی ۲ بر یک برابر اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به «کوپادل‌ری»، نخستین جام قهرمانی در سال جدید میلادی را از آن خود کند.

سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی اما به‌رغم کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان در بازگشتش به پایتخت اسپانیا در تابستان پارسال، در سانتیاگو برنابئو تحت فشار است. حریف دیرینه قوهای سپید مادرید یعنی بارسلونا، در آستانه فتح لالیگا در فصل جاری است و شاگردان کارلتو هفته آینده در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی بروند.

باتوجه به اینکه قرارداد آنچلوتی با رئال وارد ۱۲ ماه آخر می‌شود، تیم ملی فوتبال برزیل نیز برای به خدمت گرفتن وی به عنوان جانشین دائمی «تیته» ابراز تمایل کرده است.

آنچلوتی نیز به‌رغم ابراز خوشحالی و غرور بابت قرار گرفتن در جمع گزینه‌های هدایت سلسائو، به دفعات از تمایل خود برای اتمام مدت قراردادش با رئال صحبت کرده است.

در بحبوحه شایعات مبنی بر قطع همکاری رئال با وی، فلورنتینو پرز، رئیس رئال با رد شایعات گفت: نمی‌خواهم یک کلمه دیگر دراین‌باره چیزی بشنوم. او قرارداد دارد و از حضور او خوشحالیم.

البته به‌رغم موضع‌گیری اخیر پرز درباره آنچلوتی، موقعیت وی در سانتیاگو برنابئو همچنان به موفقیتش در لیگ قهرمانان بستگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha