۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۳۲
کد خبر: 85104543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاری‌سن‌ژرمن در نزدیکی جام

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۳۲
کد خبر: 85104543
پاری‌سن‌ژرمن در نزدیکی جام

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست در دیداری خارج از خانه تیم قعر جدولی تروا را شکست داده تا یک گام دیگر به قهرمانی در لوشامپیونه نزدیک شود.

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار از هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم قعرنشین تروا رفت که در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک میزبان را درهم بکوبد و سه امتیاز را همراه خود به خانه ببرد.

شاگردان گالتیه برای این که قهرمانی خود را هرچه زودتر بتوانند جشن بگیرند به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند و از طرفی تروا هم برای اینکه بتواند امیدهایش را برای بقا زنده نگه دارد باید امتیازات این مسابقه را در خانه نگه می‌داشت.

دیدار در شرایطی آغاز شد که امباپه در همان برای ۸ پاریس را پیش انداخت. در دقیقه ۵۹ هم ویتینیا هافبک جوان PSG اختلاف را دوبرابر کرد. تروا در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما سه دقیقه بعد فابین رویز برای سومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا پاریسی‌ها با بردی قاطع به استقبال قهرمانی بروند.

پاری سن ژرمن با ۳ امتیاز این دیدار ۷۸ امتیازی شد تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود. تروا نبز با تنها ۲۲ امتیاز در رده نوزدهم جدول بیست تیمی لوشامپیونه قرار دارد و در خطر سقوط قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha