۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85104556
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شناسایی انشعابهای غیرمجاز از چهار هزار متر مکعب هدررفت آب در خواف جلوگیری کرد

گناباد- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: کشف و شناسایی ۱۳ انشعاب غیر مجاز از سه هزار و ۷۷۰ متر مکعب هدر رفت آب در طول یک روز در این شهرستان جلوگیری کرد.

محسن چهکندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حضور میدانی کارشناسان واحد حقوقی و امور مشترکان آب و فاضلاب در یک روز ، ۱۳ انشعاب غیرمجاز آب در بخش جلگه زوزن شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: ۱۳ انشعاب غیر مجاز روز یکشنبه در مصارف ساخت و ساز، آبیاری فضای سبز و بلوکه زنی در شهر قاسم آباد، روستای زوزن و ابراهیمی استفاده می شد که با شناسایی و بستن آنها از هدررفت مقادیر زیاد آب در شرایط کم آبی جلوگیری شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: متخلفانی که از انشعابات غیرمجاز استفاده می کنند ضمن پرداخت جریمه ، باید برای دریافت انشعاب مجاز نیز اقدام کنند در غیر این صورت به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

چهکندی افزود: ماموران واحد حقوقی و امور مشترکین آب و فاضلاب خواف هر روز با بازدید در سطح شهر و روستاهای این شهرستان با هرگونه انشعاب غیر مجاز برخورد می کنند.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha