۸۰ ایثارگر آذربایجان غربی به زیارت عتبات عالیات می‌روند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: ۸۰ نفر از ایثارگران این استان در قالب ۲ کاروان فردا /سه‌شنبه/ ۱۹ اردیبهشت جهت زیارت عتبات عالیات عازم عراق می‌شوند.

حجت الاسلام داوود میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشترین ایثارگران اعزامی از میاندوآب و ارومیه هستند، افزود: ایثارگران اعزامی به عتبات عالیات در قالب ۲ کاروان متشکل از ۲۲ مرد و ۵۸ زن هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: پس از امضای تفاهم‌نامه و براساس زمان‌بندی ثبت نام خانواده‌های ایثارگران و شهدا اعزام به عتابات عالیات عراق شروع شده و این روال ادامه دارد.

وی به امضای تفاهم‌نامه اعزام چهار هزار نفر از جامعه ایثارگری آذربایجان غربی به عتبات عالیات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات مقدسه عراق بین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و بانک دی به امضا رسید.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: اعزام به عتبات عالیات براساس تفاهم‌نامه‌ایی که امضا شده شروع و این روند ادامه دارد و امیدواریم قدم موثری برای خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر باشد.

وی یادآور شد: این حرکت فصل تازه‌ای از همکاری‌های متقابل میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه سفر به عتبات عالیات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش ایرنا، کاروان‌های اعزامی ایثارگران صبح سه‌شنبه از محل ترمینال شهری ارومیه در قالب ۲ کاروان عازم عتبات عالیات کشور عراق می‌شوند، در سال جاری ۱۶۸ ایثارگر نیز عازم سرزمین وحی برای انجام مناسک حج می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha