۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85104788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی پارسال به مددجویان کردستانی پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان بی بضاعت زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، رضا طوسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این میزان کمک هزینه به ۲۴ هزار دانش‌آموز و هزار و ۵۰۰ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و ۱۰ میلیارد ریال نیز برای پرداخت شهریه دانشجویان پرداخت شد، گفت: کمک به تحصیل فرزندان مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره فقر از سرپرستان خانوار به فرزندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: تاکنون تعداد بالایی از مددجویان به رتبه‌های بالای تحصیلی رسیده و جزو افراد موفق جامعه هستند و در کنار توانمندی خود به خانواده و افراد نیازمند نیز کمک می کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۷۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی و همچنین ۸۵ نفر از ورودی های سال گذشته دانشگاه فرهنگیان جزو مددجویان زیرپوشش این نهاد هستند.

طوسی ارائه ۶ هزار مورد خدمات فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردویی و همچنین توزیع چهار هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان کردستان در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

در حال حاضر ۷۳ هزار خانوار کردستانی زبرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha