بابایی: نگاه انوشیروانی به وزنه‌برداری بانوان، خاص و المپیکی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران با تمجید از اراده فاطمه کشاورز گفت: نتایجی که امروز در قهرمانی آسیا ثبت شد نتیجه نگاه ویژه تیم مدیریتی جدید به وزنه‌برداری دختران است.

به گزارش ایرنا، مهسیما بابایی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در گفت‌وگو با ایرنا با تمجید از اراده دختر ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: فاطمه کشاورز دختر ۱۸ساله وزنه‌برداری ایران در حالی توانست به مدال برنز قهرمانی بزرگسالان آسیا برسد که هنوز در رده‌سنی جوانان است. او با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب این مدال شد، مدالی که هم برای او و هم وزنه‌برداری زنان مهم است. کشاورز بعد از الهام حسینی، دومین دختر مدال‌آور ایران در قاره کهن لقب گرفت. حسینی در مسابقات قهرمانی قاره کهن در منامه موفق به کسب سه مدال طلا شد.

بابایی این را هم گفت: کشاورز از جمله جوانان بااستعداد وزنه‌برداری ایران است. مدال برنز کشاورز نشان داد که دختران ایرانی از مرحله تجربه ورزش عبور کرده و به رقابت برای مدال رسیدند. این مهم با اراده این دختران و کادر فنی و فدراسیون شکل گرفته است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداران با بیان اینکه تیم مدیریت جدید، حامی و همراه وزنه‌برداری بانوان است گفت:‌ مجموعه مدیریت جدید همه از افراد شاخص در دنیا هستند که از بدنه وزنه‌برداری به فدراسیون آمدند. نگاه سجاد انوشیروانی به وزنه‌برداری بانوان یک نگاه کاملا ویژه و المپیکی است. همچنین در تیم مدیریت فدراسیون بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک حضور دارد. امیدوارم در آینده خیلی نزدیک با حمایت این بزرگان شاهد درخشش بانوان وزنه‌بردار در میادین بزرگ باشیم

بابایی با بیان اینکه کادر فنی از مشاوره یکی از بزرگان وزنه‌برداری جهان بهره می‌گیرد گفت: بدون تردید مشاوره کوروش باقری به تیم وزنه‌برداری بانوان موجب پیشرفت آنها خواهد شد. امیدوارم با کمک بزرگان وزنه‌برداری و تیم مدیریت جدید شاهد درخشش دختران ایران مسابقات جهانی و المپیک باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha