ورود مدیریت بحران تهران به ایمن‌سازی پل «خوشمرام» فرحزاد

تهران - ایرنا - معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایمن سازی پل "خوشمرام" واقع در تقاطع رودخانه فرحزاد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی با بیان اینکه پل خوشمرام یکی از پل های قدیمی ساخته شده روی رودخانه فرحزاد است که دسترسی بین منطقه ۲ و۵ را در این محدوده فراهم می کند، گفت: بارش های شدید و سیلاب در رودخانه فرحزاد همواره تهدید جدی برای این پل است تا آنجا که بارش های فروردین ۱۳۹۸ این پل را تا آستانه تخریب پیش برد.

وی ادامه داد: آسیب جدی دیواره های بالادست و پایین‌دست و آب شستگی های زیر دیواره های پل، احتمال تخریب این پل را در بارش های آینده بیش از پیش افزایش داده است.

سلیمی افزود: به همین منظور با پیگیری مدیر اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۵ و عوامل شهرداری منطقه ۲، پس از بازدید و برگزاری نشست های مشترک در خصوص ایمن سازی این پل و دیواره های آن تصمیم گیری لازم به عمل آمد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس اجرای طرح جدید پل خوشمرام و بهسازی جداره های بالادست و پایین دست آن با در نظر گرفتن طرح احیا و ساماندهی رودخانه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکیدکرد : البته باید تا زمان اجرایی شدن این طرح؛ ایمن سازی، ترمیم و مرمت دیواره و لایروبی مستمر در محدوده این پل انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha