وزنه‌برداری بانوان آسیا/ کشاورز: هدفم حضور در المپیک است

تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش وزنه‌برداری پس از کسب ۲ مدال برنز در پیکارهای قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم قوی‌تر ادامه دهم و هدفم رسیدن به المپیک است.

به گزارش ایرنا، فاطمه کشاورز پس از کسب دو مدال برنز در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی کره‌جنوبی، اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و توانستم مدال دوضرب و مجموع را بگیرم. در این مسابقات ۸۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۰۹ کیلوگرم در دوضرب و ۱۹۴ کیلوگرم در مجموع ثبت کردم، اما در تمریناتم در یک ضرب ۹۰ کیلوگرم، دوضرب ۱۱۵ کیلوگرم و مجموع ۲۰۵ کیلوگرم را به ثبت رساندم.

وی افزود: در حرکت سوم یک‌ضرب، به دلیل آنکه مقداری بدنم خالی کرد، وزنه از دستم افتاد. در یک ضرب مقداری بد کار کردم، اما در دوضرب و مجموع توانستم مدال را کسب کنم. هرچند این رکوردها نسبت به رکوردهای تمرینی‌ام خوب نبود.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری بانوان آسیا ادامه داد: ۱۸ سال سن دارم و حریفان خوب و قدری از مغولستان و ترکمنستان در این مسابقات حضور داشتند.

وی یادآور شد: برخی نکات فنی را مربیان در سالن در خصوص شیوه بالا بردن وزنه در یک‌ضرب و دوضرب به من یادآوری کردند که خیلی برایم خوب بود. در حرکت سوم یک ضرب چون قبل از چراغ زدن وزنه را انداختم، کادر فنی عصبانی شد.

کشاورز گفت: بعد از این مسابقات باید در رقابت‌های جوانان آسیا در هند، مسابقات جهانی در ریاض و جوانان جهان در مکزیک شرکت کنم. امیدوارم قوی‌تر ادامه دهم و هدفم این است تا به المپیک برسم و مدال‌های خوبی کسب کنم.

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از ١٣ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد. این رقابت‌ها یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا به شمار می‌رود

فاطمه کشاورز دومین وزنه‌برداری امروز (دوشنبه) در گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم به روی تخته رفت که ۲ مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha