۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85105283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85105283
کشف ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی تاکستان از کشف ۱۴۸ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش عزیزی روز دوشنبه در تشریح جزییات این خبر تصریح کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله با خرید، فروش و عرضه کالای قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تاکستان هنگام گشت در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف به آن رات دادند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران و با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که بلافاصله و با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته، خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی تاکستان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش کالای کشف شده، یادآور شد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم موادمخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی در این رابطه اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی توسط افراد سودجو در سطح شهر قزوین، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات به عمل آمده، ۲ فروشنده مواد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مخفیگاه متهمان مورد بازرسی قرار داده شد و مقدار ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی شهرستان قزوین، مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha