نتانیاهو مجددا سیاست ترور را درپیش گرفت/ توسل تل آویو به یونیفل از ترس موشکهای مقاومت

تهران-ایرنا- رسانه های صهیونیست اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر سیاست ترور را در پیش گرفته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دستگاه های امنیتی این رژیم دستور داده که بار دیگر سیاست ترور را در پیش بگیرند.

در همین حال شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در حال انجام مذاکرات با مصر برای جلوگیری از افزایش تنش در نوار غزه و همچنین مذاکره با یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان) برای ممانعت از شلیک موشک از لبنان به سرزمین های اشغالی است.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اشاره به اقدام جنایتکارانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شماری از فرماندهان این جنبش در غزه تصریح کرد که مسئولیت کامل جنایت تروریستی و بزدلانه در نوار غزه برعهده رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است: پاسخ فلسطینی ها به این کشتار به تاخیر نخواهد افتاد و سرایا القدس و دیگر گروه های مقاومت برای گرفتن انتقام خون های پاک کوتاه نخواهند آمد.

جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد که دشمن صهیونیستی از طریق انجام جنایات نخواهد توانست اهداف خود را محقق کند، زیرا صفوف مقاومت متحد و یکپارچه و مواضعش ثابت است.

بنابر آخرین اخبار، حمله بامداد روز سه شنبه هواپیمای رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha