۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85106049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی ظرفیت های زنجیره ارزش راهبردی ایلام در نمایشگاه اکسپو

ایلام - ایرنا - مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام گفت: ظرفیت های این استان در زمینه زنجیره ارزش راهبردی در نمایشگاه اکسپو تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

جمیل شوهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های تهران تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: ۱۲ گروه کالایی از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام یادآور شد: غرفه پاویون استان ها نیاز در کنار این نمایشگاه دایر شده که استانداری های ۳۱ استان کشور توانمندی های خود را در چارچوب زنجیره ارزش راهبردی در معرض دید عموم و بویژه فعالان اقتصادی قرار داده اند.

شوهانی تاکید کرد: مهم ترین مزیت های استان در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، گیاهان دارویی ، صنایع دستی ، صنایع غذایی ، دام سبک و سنگین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ ارائه شده است.

وی با اشاره به بازدید مقام ارشد کشور و همچنین تولیدکنندگان و صادرکنندگان از این نمایشگاه اضافه کرد: تلاش می شود، با معرفی ویژگی های منحصربفرد استان زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی استان در بخش های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۲۰۰ فعال اقتصادی، تاجر و صنعتگر از ۶۵ کشور جهان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ توانمندی های خود را در زمینی به وسعت ۳۵ هزار متر مربع در ۱۲ حوزه حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha