هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر میزبان پیکان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، جمعه ۲۲ اردیبهشت به صورت همزمان از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این هفته تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان پیکان خواهد بود. سپاهان هفته گذشته موفق شد در مسجد سلیمان تیم فوتبال نفت را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند و امیدوار بود که پیکانی‌ها بتوانند از شاگردان یحیی گل‌محمدی در تهران امتیاز بگیرند که این اتفاق رخ نداد و اختلاف یک امتیازی سپاهان با پرسپولیس باقی ماند.

حال سپاهان باید در مقابل شاگردان جوان و با انگیزه مجتبی حسینی قرار بگیرند. پیکان با ۲۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و تنها ۶ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. این تیم در صورت شکست در این دیدار و با توجه به دیدار سخت هفته پایانی در مقابل مس‌رفسنجان حتی شاید در خطر سقوط نیز قرار بگیرد و این خطر انگیزه‌های شاگردان مجتبی حسینی را در این دیدار افزایش خواهد داد.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

دیدار رفت ۲ تیم در چارچوب هفته چهاردهم با تک گل محمدعلی کاظمی به سود پیکان به پایان رسید تا یکی از ۳ باخت سپاهانی‌ها در این فصل در مقابل این تیم رقم خورده باشد.

هدیه پرسپولیس به سپاهان

این در حالی است که دست مجتبی حسینی برای این مسابقه خالی تر از همیشه است و او 14 بازیکنش را برای دیدار با سپاهان ندارد.

در دیداری قبلی با پرسپولیس بهروز نوروزی، ابراهیم صالحی و ساسان حسینی از موعود بنیادی‌فر اخطار دریافت کردند تا از دیدار برابر سپاهان محروم شوند. اخطارهایی که با حرف و حدیث زیاد همراه بود و حالا تصمیمات جنجالی موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان، دست بر قضا باعث محرومیت بازیکنان تاثیرگذار پیکان شده و به کمک سپاهان امده است.

از طرفی علاوه بر این بخش عظیمی از بازیکنان پیکان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

مجتبی حقدوست و امیرحسین غلامی که رباط صلیبی پایشان را عمل کردند و قادر به همراهی تیمشان نیستند.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

امیر حسین عزیزی از ناحیه مچ پا شکستگی دارد و همچنان غایب است.

سامان فلاح که بعد از تصادف در تعطیلات نوروز با وجود بازگشت به تمرینات هنوز شرایط حضور در بازی را پیدا نکرده است.

امیر حسین شبانی، دانیال جهانبخش، علی رمضانی هم از ناحیه همسترینگ مصدوم هستند و غایب هستند.

محمد بلبلی و محمدرضا رئوفی منش هم مصدومیت از ناحیه دوقلو را پشت سر می‌گذارند.

از طرفی تیتو اوکلو و محمد علی کاظمی هم در بازی با پرسپولیس مصدوم شدند و به احتمال فراوان بازی با سپاهان را از دست خواهند داد.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

در مقابل تنها غایب سپاهان در این دیدار محمد دانشگر به دلیل چهار اخطاره بودن خواهد بود.

جلوگیری از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس

سپاهان با برتری در این دیدار یا حداقل کسب نتیجه تساوی به دنبال جلوگیری از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس خواهد بود و طلای‌پوشان امیدوار هستند با کسب برتری در این دیدار و توقف پرسپولیس در مقابل گل‌گهر یک‌بار دیگر به صدر جدول صعود کنند تا سرنوشت قهرمانی در هفته پایانی به دست خودشان باشد.

پرسپولیسی‌ها امید دارند که به مانند دور رفت، پیکان بتواند سپاهان را شکست بدهد که در صورت تحقق این اتفاق، در صورت برد احتمالی شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان، قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست‌ونهم مسجل می‌شود و آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده برای هفته سی‌ام لیگ برتر خود را آماده کنند.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

پیکان گربه سیاه سپاهان

پیکان در سالیان گذشته یکی‌ از تیم‌هایی بوده که همواره در مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشته است. پیکان از سال ۹۵ پس از بازگشت دوباره به لیگ‌برتر ۱۳ بار در مقابل سپاهان قرار گرفته که حاصل آن‌ها ۵ برد برای سپاهان و ۵ برد برای پیکانی‌ها بود و ۳ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

این آمار نشانگر این خواهد بود که پیکان حریف آسانی برا سپاهان در این دیدار نخواهد بود و می‌توان گفت که پیکان گربه سیاه سپاهان در سالیان گذشته بوده است.

ستاره احتمالی سپاهان

رامین رضاییان در این فصل یکی از ستاره‌های تاثیرگذار ژوزه مورایس لقب گرفته است. این مدافع راست در دیدار قبلی طلای‌پوشان در مقابل نفت مسجد سلیمان نیز همانند گذشته بارها نفوذها و ارسال‌های خطرناک از سمت راست زمین داشت و سرانجام موفق شد پاس گل اول تیمش را نیز به نام خود ثبت کند.

رضاییان با این پاس تعداد پاس‌گل‌های خود را در این فصل به عدد ۷ رساند تا پایین‌تر از ریکاردو آلوز و مهدی ترابی در رده سوم بهتیرن پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

رامین در این دیدار خانگی که به احتمال زیاد پیکان با ترکیب تدافعی وارد میدان خواهد شد ستاره احتمالی طلای‌پوشان خواهد بود و امید اصفهانی‌ها به ارسال‌های خطرناک او خواهد بود. شهریار مغانلو نیز پس از یک هفته غیبت با توجه به اینکه در کورس آقای گلی با رضا اسدی قرار دارد انگیزه بالایی در این دیدار خواهد داشت و به نوعی پرسپولیس‌های سابق بر علیه سرخ‌پوشان در این دیدار خواهند بود.

ستاره احتمالی پیکان

بدون شک محمد رشید مظاهری انگیزه‌های بالایی در مقابل تیم سابق خود خواهد داشت. مظاهری فصل پیش، پس از نیمکت نشینی‌های طولانی در استقلال تصمیم گرفت به اصفهان برگردد و در سپاهان، دوباره اوج بگیرد. اتفاقی که نیفتاد و مظاهری در سپاهان هم به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. او از هفته سوم تا پایان نیم فصل اول، فقط یک بازی در ترکیب سپاهان به میدان رفت تا نیم فصل به تیم فوتبال پیکان انتقال پیدا کند.

مظاهری در طول بازی مقابل پرسپولیس در هفته گذشته نیز عملکردی کم‌نقص را ارائه کرد و علاوه بر خروج‌های به موقع و دفع توپ‌های مناسب، دو سیو عالی هم داشت که دروازه تیمش را نجات داد و مانع از گل خوردن خودروسازان شد. گلی هم که این دروازه‌بان دریافت کرد از روی نقطه پنالتی بود.

هدیه جنجالی به رقیب؛ پرسپولیسی‌های سابق علیه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha