عرین الاسود: دروازه های جهنم از نابلس به روی صهیونیست ها باز خواهد شد

تهران- ایرنا- گروه مقاومت عرین الأسود (شیران بیشه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که صدایی بلندتر از مقاومت نیست و این گروه انتقام خون شهدای غزه را می گیرد و این بار جهنم دروازه های خود به روی صهیونیست ها را از نابلس باز خواهد کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سانه های فلسطینی، گروه مقاومت «عرین الاسود» در بیانیه ای شهادت فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را که در حمله بامداد امروز در غزه شهید شدند، تسلیت گفت و افزود: یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی می داریم. شهدا امروز در بالاترین درجه قرار دارند و می دانیم که غزه آغاز و پایان است. غزه که انتقام هر مظلومی را می گیرد، می داند چگونه انتقام شهدای خود را بگیرد.

در بیانیه عرین الاسود خطاب به مردم غزه آمده است: به شما می گوییم که ما سربازان شما هستیم و فرمان شما را اطاعت می کنیم، امروز هیچ صدایی بلندتر از صدای شما و بلندتر از صدای مقاومت نیست.

این گروه مقاومت فلسطینی ادامه داد:‌ به مردم خود می گوییم اجازه دهید، گروه ها و برادران ما در غزه این افتخار را به ما بدهند که از طرف آنها صحبت کنیم، ما به نام مقاومت در سراسر فلسطین به مردم خود می گوییم ناامید نشوید،ناراحت نباشید و به دشمن می گوییم صبر کن که زمان رو به پایان است و جهنم دروازه های خود را به سوی صهیونیست ها از نابلس باز خواهد کرد.

عرین الاسود اضافه کرد: اینجا غزه است و خواهیم دید که چه کسی محاصره خواهد شد.

نوار غزه بامداد امروز بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بود که در این جنایت ۱۳ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند.

جنبش حماس نیز در بیانیه ای با تسلیت شهادت جهاد شاکر الغنام، خلیل صلاح البهتینی و طارق محمد عز الدین از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تعدادی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه که اغلب آن ها زن و کودک هستند، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت های خود را خواهد داد.

در این بیانیه با اشاره به تجاوز بامداد سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید شده که مسئولیت کامل این جنایت وحشیانه و پیامدهای آن با رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیستی و تندروی آن است.

جنبش حماس خاطرنشان کرد که تروریسم و جنایت های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و تمام کرانه باختری و در قدس و مسجد الاقصی بهای سنگینی برای آن رژیم خواهد داشت و امنیتی برای تل آویو به ارمغان نمی آورد.

این جنبش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند اهداف و برنامه های تجاوزگرانه خود را محقق کند بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان ها می شود.

جنبش های جهاد اسلامی، فتح ، فتح الانتفاضه نیز در بیانیه هایی جداگانه این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تاکنون ایران، مصر، ترکیه، اردن و امارات نیز به این حملات جنایتکارانه واکنش نشان داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha