جمعیت کیفری در حوزه قضایی سرعین کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل زندان‌های اردبیل حوزه قضایی سرعین را در اجرای برنامه‌های حمایتی و کاهش جمعیت کیفری، در مقایسه با سایر شهرستان‌های این استان پیشرو اعلام و از رئیس آن تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یاسر امجدی روز سه‌شنبه با حضور در حوزه قضایی شهرستان سرعین گفت: این حوزه به جهت اقدامات شاخص در حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان در سال ۱۴۰۱ موفق بوده و همچنین بیشترین میزان کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان در این شهرستان ثبت شده است.

وی افزود: اقدامات مجموعه قضایی سرعین از جمله ساماندهی امور زندانیان، اولویت بخشیدن به برنامه‌های حمایتی و اشتغال زندانیان و خانواده آنان، بازدیدهای مستمر و هدفمند از زندان به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان نتایج ارزنده‌ای برای اداره کل زندان‌های استان اردبیل داشته و در تحقق اهداف مشترک حوزه قضا و سازمان زندان‌ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری موثر بوده است.

مدیرکل زندان های استان اردبیل همچنین اشتغال مددجویان را از رکن اصلی فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و از اولویت‌های سازمان زندان‌ها دانست و گفت: اداره کل زندان‌های استان اردبیل توانسته با استفاده از ظرفیت خیران و صاحبان صنایع بیش از ۸۰ درصد زندانیان را به چرخه اشتغال درآمدزا وارد کند.

به گفته امجدی ، کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی یکی از کارگاه‌هایی است که زمینه اشتغال و کسب درآمد بیش از ۳۵ مددجو را در زندان مرکزی اردبیل فراهم کرده است.

در این بازدید، لوح سپاس اداره کل زندان‌ها و دادگستری کل استان اردبیل به رحیمی نسب رئیس حوزه قضایی شهرستان سرعین اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha