۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85106265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری در بخش خدمات گردشگری البرز تسهیل شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85106265
سرمایه گذاری در بخش خدمات گردشگری البرز تسهیل شد

کرج - ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: سرمایه گذاری در بخش تاسیسات و مراکز خدمات گردشگری این استان با هدف رونق اقتصادی و اشتغالزایی تسهیل شد.

به گزارش ایرنا، رحیم خاکی روز سه شنبه در نشست با اعضای انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی استان البرز افزود: اکنون ۱۵۰ واحد پذیرایی با سه هزار نفر اشتغالزایی در بخش خدمات گردشگری البرز فعال هستند که درصدد افزایش این مراکز با کمک بخش خصوصی هستیم.

وی ادامه داد: تلاش ها بر این است تا مجوز سرمایه گذاری در بخش واحدهای پذیرایی و خدمات گردشگری استان البرز به کمترین سطح خود برسد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: یکی از مطالبات اصلی استاندار البرز از تشکیلات گردشگری استان، به روزرسانی صدور پروانه‌ تأسیسات گردشگری است و اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز نیز در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت های منابع انسانی و فناوری اطلاعات به این امر جامه عمل بپوشاند.

وی با تأکید بر نقش اقتصاد گردشگری در تحقق اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد محلی استان البرز، از فعالان و سرمایه گذاران گردشگری دعوت کرد تا در حوزه زیر ساخت‌ها و سرمایه گذاری در پروژه‌های گردشگری کوچک و متوسط ورود کنند.
در این نشست اعضای انجمن واحدهای پذیرایی نقطه نظرات خود را خصوص مشکلات و موانع از جمله موانع سامانه جانا در تمدید پروانه‌ها، مشکلات معرفی مدیران تاسیسات گردشگری، موانع دریافت تمبر مالیاتی وامثال آن ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha