سه هزار تن قیر رایگان تحویل شهرداری‌های استان اردبیل شد

اردبیل-ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تحویل سه هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های این استان خبر داد.

محبوب حیدری روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: تامین و تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان در محلات هدف بازآفرینی شهری، تامین و تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن با تلاش و پیگیری‌های موثر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین درباره عملیات اجرایی طرح‌های مشارکتی در اردبیل گفت: مجتمع اکباتان در قالب ۱۹۲ واحد مسکونی و ۲۱ واحد تجاری و خدماتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در بزرگراه ولایت با اعتبار یک هزار و ۱۶۴ میلیون ریال در دست اجراست.

وی با اشاره به ساخت طرح مجتمع بلور یک در قالب ۲۶ واحد تجاری و ۹ واحد خدماتی افزود : این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد در شهرک نیایش اردبیل تکمیل شده و آماده تحویل است.

حیدری ادامه داد: سه طرح تجاری به تعداد ۱۹واحد در شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر اجرا شده و برای سال جاری نیز ۲ طرح تجاری ، خدماتی و مسکونی در مرحله تعیین پیمانکار و آگهی فراخوان برای انتخاب شریک است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین درباره طرح‌های بازآفرینی شهری در استان افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال جزو برنامه‌های اجرایی بوده که امیدواریم در سال جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری تعدادی از این طرح‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازآفرینی شهری اختصاص یافت افزود: مرمت بازار تاریخی اردبیل هم با ۱۶۰ میلیارد ریال منابع در دست اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha