معاون استاندار بوشهر: دشمن در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ بین نسل جوان جامعه است

بوشهر -ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ بین نسل جوان جامعه است که باید با تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی قوی این نقشه‌های شوم را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، اکبرپورات روز چهارشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در بوشهر اظهار کرد: امروز باید در راستای اشاعه و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت، صبر و استقامت نسل جوان بعنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه کار جهادی انجام داد.

وی افزود: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه فرهنگ و آموزش استان گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های ارزشمند همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس، تصریح کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین، محور برنامه‌ها در استان در زمینه تبیین، معرفی و چرایی دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس برای نسل جوان و جامعه هدف برگزار می‌شود.

پورات اضافه کرد: باید تلاش شود برای مناسبت‌های نظیر سوم خرداد با برنامه‌ریزی دقیق‌ و هدفمند وارد میدان شد تا بتوان اثرگذار واقع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در همین راستا هیچ اقدام و برنامه‌ای در رابطه با دفاع مقدس و شهدا بی اثر نیست ولی باید برنامه‌ها بر اساس نیاز روز جامعه تدوین و اجرایی گردند.

وی یادآور شد: در همین ارتباط به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، یادواره شهدای استان بوشهر در عملیات فتح المبین و بیت المقدس در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

پورات با اشاره به اینکه تعداد ۴۷۰ شهید از استان بوشهر در عملیات بیت المقدس و فتح المبین به شهادت رسیدند، گفت: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مراسم گرمیداشت شهدای دستگاه اداری خود را تدوین و برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و گلزارهای شهدای سطح استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، مراسم تجلیل از فاتحان خرمشهر از جمله برنامه‌های سوم خرداد در سطح شهرستان‌ها خواهد بود.

پورات با تاکید بر اینکه از تمامی مسئولان استان و فرمانداری‌ها با برنامه‌ریزی منظم و همکاری لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات مختلف در سطح استان داشته باشند، اظهار کرد: همچنین فضای‌سازی محیطی از سوی ادارات، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای فرهنگی و همچنین فضای جامعه باید باشکوه ویژه‌ای اجرایی شود تا حس این ایام ارزشمند به مردم منتقل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha