۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85107258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ایلام: جهادگران مسیر خود را از شهدا و نهضت عاشورا گرفته اند

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: جهادگران ادامه دهنده راه شهدا و مسیر کربلا هستند که عمر خود را وقف خدمت به محرومان و نیازمندان می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از جهادگران آسمانی استان و تکریم خانواده جهادگر دکتر امیرمسعود مسلمی اظهار کرد: وجود فرزندانی چون شهدای جهادگر برگرفته از نگاه تکوینی والدین آنها و سبک زندگی این افراد است.

وی افزود: شهدای جهادگر با خدمات رسانی به محرومان و حضور در مناطق محروم در مسیری درست و بالنده گام نهاده اند و با الگوگیری از شهدا راه سعادت را پیدا کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: باید سبک زندگی و تربیتی فردی چون دکتر مسلمی در تمام کشور بسط و گسترش یابد و جوانان با تاسی از منش این شهید راه درست را بپیمایند.

شاکرمی ادامه داد: فردی چون دکتر مسلمی سعادت و برکت عمر خود را در خدمات رسانی به محرومان دید و گروه جهادی الکفیل یک بستر مناسب برای خدمات رسانی شهید مسلمی به نیازمندان بود.

وی یادآور شد: ایلام از گذشته تاکنون محل عروج شهدا و عاشقان مسیر حق تعالی است و شهید مسلمی نیز جان خود را برای خدمت رسانی بی منت به مردم این دیار از دست داد.

شاکرمی تاکید کرد: با همکاری شهرداری ایلام یکی از معابر عمومی این شهر به نام شهید خدمت دکتر امیر مسعود مسلمی نامگذاری خواهد شد.

پدر جهادگر شهید امیرمسعود مسلمی نیز در این مراسم گفت: وجود فرزندی چون امیرمسعود مایه فخر و مباهات است که عمر کوتاه خود را برای خدمت رسانی به محرومان گذاشت و باید مسئولان جوانانی چون شهید امیر مسعود را بیابند.

جانشین مسئول قرارگاه جهادی الکفیل هم افزود: این گروه جهادی تخصصی دارای سابقه فعالیت ۱۰ ساله است و خدمات تخصصی ویژه دندانپزشکی را طی پنج سال اخیر به برنامه های خود افزوده است.

سیده نرجس خاتون عبدالملکی اظهار کرد: گروه جهادی الکفیل متشکل از نیروهای متخصص و نخبگان دانشگاه و حوزه است که در مناطق محروم به خدمات تخصصی پزشکی می پردازند و برای دومین بار طی چند ماه به استان ایلام سفر کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خانواده شهدای جهادگر که در حین خدمت به محرومان جان خود را از دست داده اند، تجلیل شد.

همچنین در این مراسم به صورت ویژه خانواده شهید جهادگر دکتر امیرمسعود مسلمی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

دکتر امیرمسعود مسلمی پزشک دندان پزشک اهل استان زنجان و ساکن اردبیل بود که ایام تعطیلات عید فطر اخیر در قالب تیم درمانی تخصصی دندانپزشکی الکفیل به مدت چهار روز در استان ایلام به ارائه خدمات دندان پزشکی طبقه محروم استان پرداخت و بعد از پایان ماموریت در ایلام هنگام بازگشت به محل سکونت خود دچار سانحه تصادف شد و جان خود را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha