ایران و عراق برای تسهیل سفر زائران حرمهای ائمه اطهار(ع) کمیته مشترک تشکیل دادند

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: کمیته مشترکی برای تسهیل سفر زائران ایرانی و عراقی و افزایش تعاملات میان دو کشور تشکیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یعقوبعلی نظری که به همراه هیاتی به استان نجف عراق سفر کرده است در این زمینه افزود: در نشست با استاندار نجف و مدیران این استان مقرر شد ارتباطاتی پیوسته بین مسوولان استان خراسان رضوی و استان نجف برقرار شود تا امر زیارت برای زائران دو کشور آسان، روان و گسترده شود.

وی ادامه داد: در این نشست در مورد موضوعاتی از قبیل تحصیل دانشجویان عراقی در مشهد و درمان زائران در کنار زیارت و الزامات و نیازهای آنها گفت و گو شد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین، موضوع اقدامات مشترک برای پذیرایی از زائران ایرانی و عراقی در دو کشور و نیز زائران دهه آخر ماه صفر بررسی شد تا به زائران دو کشور خدمتگزاری خوبی شود.

نظری با قدردانی از استاندار نجف افزود: در سفری که استاندار نجف در آینده به خراسان رضوی خواهد داشت مباحث مطرح شده نهایی خواهد شد و امیدواریم این برنامه‌ریزی و رایزنی‌ها موجب خیر و برکت و تسهیل سفر زائران شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha