عاملان شهادت رییس مبارزه با موادمخدر مرزبانی هرمزگان دستگیر شدند
عکس: آرشیو

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت رییس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان و صدور کیفرخواست برای عامل شهادت رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در مراسم تشییع شهید مسعود پرکاس (رییس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان) در جمع خبرنگاران افزود: در نتیجه همکاری بسیار خوب اعضای شورای تامین استان هرمزگان و مجاهدین فراجا، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده و حرفه ای و بی نظیر بامداد امروز ۲ نفر از عوامل اصلی دخیل در این جنایت به همراه صدها کیلوگرم مواد مخدر در آب های خلیج فارس دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: پرونده شهادت این شهید گرانقدر با جدیت پیگیری می شود و در اسرع وقت حکم قطعی آن هم به لحاظ حمل مسلحانه مواد مخدر و هم به علت ارتکاب قتل عمدی صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد درباره پرونده شهادت "شهید سعید مریدی" رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان نیز در کمتر از یک ماه، کیفرخواست یکی از عوامل شهادت با ۲ عنوان اتهامی قاچاق مسلحانه مواد مخدر و قتل عمد صادر شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رییس قوه قضاییه، پرونده عوامل این جنایت نیز پس از ارسال به دادگاه، به زودی منجر به صدور حکم نهایی خواهد شد.

سرهنگ مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، در درگیری با باند اشرار بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید و سرگرد سعید مریدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان نیز ۲۱ فروردین ماه، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha