۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85107442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست اضطراری اتحادیه عرب درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

تهران - ایرنا - نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب از نشست اضطراری این اتحادیه در سطح نمایندگان دائمی کشورهای عضو، برای بحث در مورد تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «مهند العکلوک» در گفت وگو با خبرگزاری تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) گفت: این نشست اضطراری امروز (چهارشنبه) به درخواست مصر، اردن و فلسطین در سطح نمایندگان دائمی برگزار تا درباره تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کل سرزمین‌های فلسطینی بحث و تبادل نظر شود.

وی افزود: در این نشست اضطراری همچنین درباره درخواست حمایت بین المللی از مردم فلسطین در برابر حملات مستمر و فزاینده رژیم صهیونیستی که آخرین آن قتل عام فلسطینی‌ها در نوار غزه و کرانه باختری بود، تبادل نظر خواهد شد.

پیشتر نیز چین، امارات و فرانسه خواستار نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بحث در مورد تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه شدند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گزارش داد که امارات، چین و فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته‌اند تا روز چهارشنبه یک جلسه غیرعلنی اضطراری برای بحث درباره حملات انجام شده رژیم اسرائیل به غزه برگزار کند.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی امروز نیز در موج دیگر حملات هوایی خود به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ، دستکم یک شهروند فلسطینی را شهید و یک نفر دیگر را زخمی کرد. به این ترتیب شمار شهدای حملات دیروز و امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۶ نفر افزایش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha