۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85107450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف محموله‌های مرغ زنده قاچاق در نهبندان

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85107450
توقیف محموله‌های مرغ زنده قاچاق در نهبندان

بیرجند - ایرنا - جانشین انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۶ هزار و ۶۳۰ قطعه مرغ زنده قاچاق با بازرسی از سه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان مرادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها، تعداد ۶ هزار و ۶۳۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف شد که ارزش برآوری آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال است.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف پنج هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به پنج دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ محمود زال‌بیکی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودروها، پنج هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی افزود: ماموران در این رابطه پنج دستگاه سواری پژو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی پاسگاه حاجی‌آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین تقی‌زاده بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha