۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85107453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر ماهنشان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان ماهنشان روز چهارشنبه در پنجمین روز از هفته هلال احمر با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در آیین افتتاح این پایگاه امداد و نجات، هدف از راه اندازی آن را پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت فعالیت های هلال احمر بیان کرد.

حمکت الله هاشمی افزود: یکی از مولفه های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت هلال احمر، ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان ها و استان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: روستای "قره درق" در کیلومتر ۸۵ جاده زنجان – دندی با نظر مدیران ارشد استان اعم از مدیریت بحران استانداری، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نقطه پرخطر اعلام شده است.

وی افزود: بر همین اساس هلال احمر نیز وظیفه داشت با تشریک مساعی، این پایگاه را با هدف ارائه خدمات امدادی به هموطنان راه اندازی کند.

هاشمی اظهار کرد: پایگاه هایی را که جزو وظایف و تکالیف هلال احمر است تا پایان سال جاری در نقاط پرخطر با تامین زیر ساخت ها راه اندازی خواهیم کرد.


هلال احمر در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به هموطنان است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان نیز در این آیین با بیان اینکه نخستین پایگاه امداد و نجات جاده ای در سال جاری امروز افتتاح شد، گفت: این پایگاه در هشت سال اخیر نیز نخستین مرکزی است که به پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اضافه شد.

صفی الله کرامتی تاکید کرد: این اقدام نشان می دهد هلال احمر استان زنجان در تلاش است تا خدمات مطلوبی به جامعه هدف و هموطنان ارایه کند.

وی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان به ویژه مسیر زنجان – دندی از مناطق حادثه خیز استان است، تاکید کرد: فعالیت پایگاه هلال احمر کمک قابل توجهی به کاهش آلام بشری در زمان حوادث خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: این مسیر ارتباطی از جاده های پرخطر محسوب می شود و به حتم پایگاه امداد و نجات جاده ای نقش مهمی در کاهش خسارت های جانی و مالی خواهد داشت.

بخشدار انگوران نیز راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای را از ضروریترین نیازهای جاده زنجان – دندی بیان کرد و افزود: تردد خودروهای سنگین این مسیر را حادثه خیز کرده است.

بشیر محبی خاطرنشان کرد: به حتم راه اندازی این پایگاه در کاهش خسارت های جانی و مالی موثر خواهد بود و اطمینان قلبی برای کاربران جاده ای ایجاد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha