نماینده مجلس: برخی زمین‌ها در مهدیشهر و سرخه از سوی بنیاد مستضعفان تعیین تکلیف شود

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان، گفت: برخی زمین‌های متعلق به این بنیاد در شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گلرو روز چهارشنبه در نشست تخصصی بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان و راهکارهای جذب حمایت های اقتصادی و سرمایه ای این بنیاد در سالن غدیر استانداری سمنان افزود: برخی زمین ها در شهرستان مهدیشهر و سرخه در حوزه بنیاد مستضعفان قرار دارد که نیاز است تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به مصوبه دولت سیزدهم برای تبدیل محل کارخانه پاکریس شهرستان مهدیشهر به واحد تولید لاستیک خودرو، افزود: این مجموعه در مهدیشهر دارای امکانات و زیرساخت های بسیار مناسب است و امروز باید تلاش شود تا این مجموعه دوباره احیا شود.

وی تاکید کرد: اقدامات و ماموریت های بنیاد مستضعفان در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه در سالهای گذشته با حضور پرویز فتاح روز به اصلاح است و با اقدامات‌ جهادی و انقلابی سرعت گرفته است.

گلرو با اشاره به اینکه بزرگترین ایل عشایر کشور، ایل سنگسری در شهرستان مهدیشهر حضور دارند، ابراز داشت: در بحث مراتع مشکلاتی برای این قشرتولیدکننده ایجاد شده است که باید با هماهنگی به سود تولید و رونق اقتصادی عشایر این منطقه برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تدبیر بنیاد مستضعفان در راه اندازی کارخانه لاستیک‌سازی در مهدیشهر به عنوان وظیفه ای در برابر مردم، اظهار امیدواری کرد که با احیای این مجموعه تولیدی و راه اندازی مجموعه ایران تایر بتوان در خصوص رونق این کارخانه اقدامات لازم را به سرانجام رساند و به اقتصاد منطقه کمک کرد.

پرویز فتاح در سفری یکروزه ضمن بازدید از طرحهای اجرایی از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستانهای استان سمنان، در نشست هاییبر رفع موانع و مشکلات اجرایی این طرحها از سوی مسوولان استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم ۵۴١ مصوبه در استان سمنان داشت که یکی از آنها، ایجاد واحد لاستیک‌سازی در محل کارخانه پاکریس سابق شهرستان مهدیشهر از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha