۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85107458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: جمعیت تربت‌حیدریه نیازمند جوان شدن است

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85107458
فرماندار: جمعیت تربت‌حیدریه نیازمند جوان شدن است

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با یادآوری نیاز این شهرستان به جامعه مولد برای توسعه متوازن و همه جانبه گفت که هم اکنون جمعیت منطقه نیاز جدی به جوان شدن دارد.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز چهارشنبه در شورای اداری تربت حیدریه افزود: متاسفانه رشد جمعیت در تربت‌حیدریه به سمت منفی شدن رفته است که باید در حکم یک پیام هشدارآمیز تلقی شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با یادآوری راهبرد کلان کشور بر جوانی جمعیت و زادآوری، گفت: انتظار می رود این دغدغه راهبردی به طور جدی تری مورد توجه آحاد مردم و مسوولان تربت حیدریه قرار گیرد.

کی پور همچنین اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع یک اصل اداری است و حتی اگر به هر دلیلی امکان حل مشکل و درخواست های مردمی وجود ندارد؛ اقناع و رضایت مندی عمومی اصل اول و آخر است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور آنچه که بر هر مدیری واجب است رعایت اخلاق و سلامت اداری است زیرا اگر ساختار مدیریتی درست عمل کند اعتماد به نفس ملی به عنوان نیاز کشور تقویت می‌شود.

همچنین امام جمعه تربت‌حیدریه در این جلسه گفت: اگر جامعه ای می‌خواهد بر محور وحدت و یکپارچگی قرار گیرد باید تحت رهبری و زعامت یک نفر باشد که نقش محوری و رهبری داشته‌ باشد.
حجت‌الاسلام سید محمد معلمی با بیان اینکه جامعه اسلامی بدون محوریت رهبری پایدار نخواهد بود، افزود: در تمام جوامع وجود حاکم و رهبر در یک جامعه جزو اصول اساسی است؛ در جامعه اسلامی نیز هدایت جامعه به دست ولایت فقیه سپرده شده است و بسیاری از مشکلات ناشی از فقدان اطاعت از رهبری است.
وی اضافه کرد: تجربه بیش از چهار دهه عمر جمهوری اسلامی نشان می‌دهد هر جا تبعیت از رهبری بود عزت، افتخار و موفقیت را به همراه داشت و البته مردم نشان دادند همیشه در تبعیت از معظم‌له حاضر بوده و هستند.
وی گفت: شایسته است مسوولان نیز همچون مردم در گفتار و عمل از ولایت فقیه اطاعت می‌کنند.

فرماندار: جمعیت تربت‌حیدریه نیازمند جوان شدن است

در این مراسم علی حسین‌زاده رییس هیات ورزش روستایی تربت‌حیدریه برای ۹ سال فعالیت مورد تکریم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha