سومین مرحله از رزمایش گروه‌های جهادی مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - سومین مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه کربلا، شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و با حضور گروه های جهادی به طور رسمی در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین رسمی سومین مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی مازندران و همچنین آیین تجلیل از تعدادی جهادگران به نمایندگی از سایر جهادگران استان روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، شماری از مسدولان دستگاه های اجرایی و همچنین جهاد گران استان در محل سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران در ساری آغاز شد.

در سومین مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی که از ۲۰ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سالروز تاسیس بسیج در سراسر کشور آغاز شده است، از مجموع پنج هزار گروه های جهادی، در این مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادگر با اعزام به مناطق محروم و دورافتاده، در مجموع ۱۲ نوع خدمت تخصصی را به مردم ارایه می دهند.

سومین مرحله از رزمایش گروه‌های جهادی مازندران آغاز شد

مشاور استاندار مازندران و دبیر قرارگاه جهادی محرومیت زدایی استان در این آیین در سخنانی گفت که شهدا با ایمان و باور قلبی در مسیری گام نهادند که سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کردند و گروه های جهادی نیز با الهام گرفتن از این انسان های وارسته، در مسیر خدمت به مردم که بالاترین عبادت نیز محسوب می شود، مشغول فعالیتند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر عالی با بیان اینکه عنصر مبارزه و جهاد فصل جدایی ناپذیر ائمه اطهار است، اظهار داشت: ائمه اطهار آسمانی ترین و کاملترین الگوی ما در مسیر مبارزه برای رزسیدن به کمال هستند.

وی بیان کرد: در شرایطی که تاکتیک های دشمنان در شرایط حاضر تغییر یافته است ما نیز باید متناسب با شرایط موجود برای مقابله با ترفندهای سازمان یافته بدخواهان انقلاب اسلامی، تاکتیک های لازم را اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه امت سلامی پذیرفتند که رهبری جانشین بر حق امام زمان (عج) هستند و باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم، افزود: آتش به اختیار، ایجاد اشتغال، رشد تولید و مهار تورم و جهاد تبیین همگی از جمله فتواهای رهبری در مسیر رشد و پیشرفت کشور است و ما نیز موظف به عمل آنها هستیم.

حجت الاسلام عالی گروه های جهادی را نمادی از ایثار و مجاهدت خالصانه توصیف کرد و گفت: تنها راهکار برون رفت از مشکلات، حاکمیت تفکر جهادی و انقلابی در بین مدیران و همچنین اقشار مختلف مردم است.

سپاه کربلای مازندران پارسال در اجرای طرح محرومیت زادیی رتبه نخست کشوری را در مقایسه با سایر استان ها به خود اختصاص داده است. این استان همچنین در اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی در چند سال گذشته همواره در ردیف سه استان برتر کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha