میز خدمت برای ایثارگران ۲۷ دستگاه اجرایی کرمانشاه دایر شد

کرمانشاه_ایرنا_ دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران گفت: طی سه روز کاری چگونگی اجرای قوانین و مقررات ایثارگران در ۲۷ دستگاه اجرایی کرمانشاه بررسی شد.

«رضا رحیمی‌نسب» روز چهارشنبه در حاشیه همایش تجلیل از ۲۰۰ جانباز، رزمنده و فرند شهید راه و شهرسازی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: میانگین مراجعه کننده ما در هریک از این ۲۷ دستگاه اجرایی ۱۰۰ نفر بوده است و تمام درخواست ها در نهایت با حضور استاندار کرمانشاه جمع بندی می شود.

وی افزود: تبدیل وضعیت، اشتغال ، مسکن و درمان عمده درخواست های جامعه ایثارگری از ما بوده است که برخی از این درخواست ها در استان پاسخ داده می شود و برخی را نیز به مرکز اراجاع می دهیم.

رحیمی تاکید کرد: ۱۴ اصل یا ماده قانونی وضع شده برای رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی وجود دارد که مشاوران امور ایثارگران در سازمان ها و ادارات موظفند این قوانین و مقررات را پیگیری کنند.

میز خدمت برای ایثارگران ۲۷ دستگاه اجرایی کرمانشاه دایر شد

در این همایش حجت الاسلام «مراد کریمی» نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کرمانشاه نیز با بیان اینکه نماز انسان را از همه بدی ها باز می دارد تاکید کرد: انتظار داریم ایثارگران و خانواده شهدا در صف اول نماز جماعت باشند.

وی افزود: برنامه ریزی ما باید به گونه ای باشد که شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم و در راستای این موضوع قرآن کریم به چهار ریشه غفلت، حریص بودن ، شهوت و شیطان اشاره دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha