رالی خودروهای کلاسیک ویژه بزرگداشت فردوسی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- رالی خانوادگی خودروهای کلاسیک با عنوان «از تابران تا طبرستان» در راستای بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی از شهر مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در این رالی خانوادگی تعداد ۳۰ خودروی کلاسیک و تاریخی شرکت دارند.

یوسف بیدخوری ادامه داد: خودروهای کلاسیک و تاریخی در این رویداد فرهنگی و گردشگری پس از حضور در آرامگاه فردوسی و منطقه تاریخی توس و ارگ تابران توس به سمت بجنورد حرکت می‌کنند و پس از آن عازم گرگان می‌شوند، به همین دلیل این رالی از تابران تا طبرستان نامگذاری شده است.

بیدخوری بیان کرد: این رالی با عنوان سفر ایمن و با هدف آشنایی با جاذبه های گردشگری محور حرکت خودروها در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و همچنین ترویج سفرهای خانواده محور برگزار می‌شود.

مسوول کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی در حاشیه آغاز این رالی خانوادگی به خبرنگار ایرنا گفت: خودروهای کلاسیک شرکت کننده مسیر ۷۵۰ کیلومتری بین مشهد تا گرگان را به صورت رفت و برگشت طی خواهند کرد.

محمد رضا روبند فروش افزود: این رالی خانوادگی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی، انجمن خودروها و وسایل نقلیه تاریخی و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان برگزار شده است.

۲۵ اردیبهشت‌ماه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha