۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85107601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم در همه امور از ظرفیت مردم برای حل مشکلات استفاده می‌کند

پاکدشت - ایرنا - فرماندار پاکدشت با تاکید بر لزوم اعتماد به مردم در رفع مشکلات جامعه گفت: دولت سیزدهم تلاش دارد تا در تمام امور از ظرفیت و توانمندی مردم استفاده و در سایه این مهم، مشکلات آنان به ویژه مناطق کم‌برخوردار را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی تشکیل شورای هماهنگی توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور که در فرمانداری پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به موضوع مشارکت‌های اجتماعی تأکید داشته‌اند و باید با عمل به فرمایشات ایشان، گره‌های جامعه را با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بازکنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اعتماد به مردم، مشکلات جامعه برطرف می‌شود، موضوعی که دولت سیزدهم با تشکیل شورای هماهنگی توانمندسازی و تحول اجتماع محور، بر آن تأکید داشته و در صدد رفع مشکلات محلات کم‌‍برخوردار کشور برآمده است.
وی افزود: باید به این امر توجه داشت که حل مسائل و مشکلات جامعه تنها با تکیه نیروی مردم امکان پذیر است، تجربه‌ای که طی سال‌ها استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها و بارها تکرار شده است.

اردستانی با اشاره لزوم توجه به طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار، ادامه داد: طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار ۲۰۲۰ با دستور رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را با همکاری قوای سه گانه اجرایی شده است و باید به ابعاد مختلف آن توجه ویژه داشت.
فرماندار پاکدشت اضافه کرد: مسائل مربوط به مسکن، اشتغال، آموزش و بهداشت و سلامت مهمترین محورهای فعالیت طرح توانمندسازی محلات است که باید با هماهنگی دستگاه‌های دولتی، مسائل و مشکلات محلات کم‌برخوردار شناسایی شده و ضمن دسته بندی و با برنامه ریزی مدون نسبت به رفع آنها اقدام ‌شود.

این مسئول یادآور شد: در اجرای این طرح دستگاه‌های اجرایی متعددی نقش و وظایفی بر عهده دارند که این دستگاه‌ها بر اساس تکلیف قانونی موظفند ضمن پرهیز از موازی کاری، با همراهی و مشارکت مردم و ساکنان محلات مختلف، زمینه رفع محرومیت را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: لازم است تا برای اجرای این طرح از ظرفیت‌های خود محله و حلقه های میانی استفاده کرد و با شناسایی آسیب‌ها و تهدیدها، این مشکلات با ظرفیت مردم و ساکنان محلات رفع شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha